Tips till alla medlemmar: Information om styrelsearbetet

Föregående medlemsmejl hade ett medskick från valberedningen, som uppmuntrade dig att fundera på vad du är intresserad av, och att höra av dig till någon i styrelsen för att diskutera hur dina hjärtefrågor kan synas i styrelsearbetet. Vi har haft kontakt med några medlemmar och kommer att träffas den 11/1, för att berätta mer om styrelsearbetet. Nu tipsar vi ALLA medlemmar om att komma och lyssna, utan förväntningar att göra mer än att lyssna, så att ni får veta hur enkelt och roligt vårt styrelsearbete kan vara. Vi träffas den 11/1 kl 18 i sal Pedagogen eller nr 401, Trädgårdens skola / Dacapo, Magasinsgatan 4 (se karta), ingång C, våning 4 (2 trappor upp, hiss finns). Välkomna!